هشتمین خورشید ولایت

هشتمین خورشید ولایت
امام رضا (ع)

 

قالَ امام رضا ( ع ):

  • نهان دارنده ی نیک هفتاد برابر حسنه دارد.فاش سازنده ی کار بد خوار گردد٬نهان دارنده ی کار بد آمرزیده گردد.

 

قالَ امام رضا ( ع ):

  • کسی که صله رحم می کند و از عمرش سه سال باقی مانده خداوند سی سال می گرداند٬ خداوند آنچه خواهدانجام می دهد.

 

قالَ امام رضا (ع):

  • کسى که قبر امام حسین علیه السلام را در کرانه فرات زیارت کند، مثل کسى است که خدا را زیارت کرده است.

 

 قالَ امام رضا (ع):

  • دوست را با فروتنی٬ دشمن را با احتیط و عموم مردم را با خوش رویی همراهی و معاشرت کن.

 

قالَ امام رضا (ع):

  • راوی گوید: از حضرت رضا (ع) شنیدم که می فرماید : مؤمن٬ مؤمن نیست مگر آنکه سه خصلت در او باشد: رازپوشی٬ مدارا با مردم٬ و شکیبایی در سختی و گرفتاری.

 

قالَ امام رضا (ع):

  • مقام و منزلت فقیه در این زمان همانند مقام و منزلت پیامبران بنی اسرائیل است.

 

  • تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

هنرستان8
ساعت13:28---13 بهمن 1391
خوبه سربزن ولینک کن
داداش گلم
دوقلوها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 12 آذر 1391 ] [ 6:36 ] [ مهران ] [ ]
درباره وبلاگ

من یه کرد هستم و به کرد بودنم افتخار میکنم،این وبلاگ رو به خاطر علاقم به امام رضا(ع) درست کردم،امیدوارم یک روز این افتخار رو کسب کنم که برم پابوس امام رضا(ع) راستی به وبلاگ من خوش اومدید نظر یادتون نره
نويسندگان
آخرين مطالب